Kā padarīt biznesu ienesīgāku?

Kas ir SEO? Tā ir meklētājprogrammu optimizācija. Šī koncepcija slepj sevī sarežģītu vietnes darbības progresa sasniegšanu un vēl tās popularizēšanu tīmeklī, lai sasniegtu kādu no pirmajām vietām meklēšanas programmas rādīšanas rezultātos. SEO mājas lapas optimizācija varētu būt skaidrota citādā variantā, proti, datu plūsmas kanālu piesaistīšanu lapai un sava veida rīku meklēšanas robotu ietekmēšanai, lai dabūtu pirmo vietu meklēšanas rezultātos. Rodas jautājums, kādēļ ir tik ļoti nozīmīgi atrasties meklēšanas rezultātu augšējās vietās. To var paskaidrot ar pašu meklētājprogrammu statistiku jeb meklēšanas vārdu ievadi, kas parāda lietotāju vēlmi kaut ko nopirkt vai sameklēt. No kopējās datu plūsmas daudzuma deviņdesmit pieci procenti iekļūst meklēšanas rezultātu 1. lpp, pie tam no 60% līdz 80% – 1.-3. lappusē. Jebkurš uzņēmējs labprāt piesaistīs šādu interesi savai firmai (brendam, produkcijai), tāpēc jau ir nozīmīgi likt klāt visus spēkus, lai tiktu meklēšanas rezultātu līderos.

Uzzini vairāk – https://www.ntz.lv/reklamraksti/digitalais-marketings-tavam-biznesam-rudens-sezona-ko-pirceji-mekle/

Reklāma šodien un tās seo ietekmes vēsture

Vienlaicīgi ar meklētājprogrammu uzrašanos senajos deviņdesmitajos gados vairāki dalībnieki saprata, ka viņiem ir jāizpēta meklētājprogrammu algoritmi, lai varētu piesaistītu trafiku un klientus sev. Tanī periodā uzradās izpratne par to, kas ir SEO un kādam nolūkam šis process ir vajadzīgs, pie tam uzradās tāda profesija kā “seo speciālists” – tie bija cilvēki, kas profesionāli strādā jau ar vietņu SEO reklamēšanu. Šajā periodā pārsvarā pietika ar kādu SPAM veidīgu tekstu ar atslēgvārdiem, lai būtu pirmajās vietās.
1998. gadā Google programma izdeva PageRank algoritmu, kurs pilnīgi visu izmainīja. Sekojot Google Meklētājs, arī Yandex gadu vēlāk – 1999.g. ieviesa TIC algoritmu. Šie algoritmi tiešām bija līdzīgi un pamatojās uz lapas svaru. Lielu apjomu sāka ieņemt mājas lapas optimizācija.
Kopš 2012. gada meklētājprogrammas ir sākušas sīvu karu ar linku spamošanu. Viss sākās ar Google Penguin algoritma izstrādi 2012.g. Tad 2014. gadā Yandex visiem paziņoja, ka tiešām pilnībā atspēkoja saites ietekmi uz formulu reitingam, pie tam 2015.g. izlaida Minusinsk filtru, kurš sodīja par saites surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015.g. ikkatrs seo speciālists saprata, ka tiešām spēles noteikumi ir mainījušies. Līdz šim ir zināmi vairāk nekā astoņi simti faktori, kuri ietekmē pozīcijas reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā var mūsdienās sasniegt meklēšanas rezultātu pirmo lapu, tomēr ir sistemātisks un grūts darbs lapā, kur būs pārdomāta seo stratēģija.

Kvalificēta digitālā mārketinga aģentūra – faktori kādā veidā atšķirt to

Nenoliedzami, mājas lapas optimizācija, kā jau jebkura cita lieta, tiešām ir apgūstāma. Taču, tāda lieta nemaz nav vien mājas lapas optimizācija, visbiežāk seo pakalpojumi iekļauj sevī kompleksu pakalpojumu klāstu, kur būs piesaistīts liels speciālistu daudzums. Visbiežāk seo speciālists, jau ir tāds darbinieks, kura pienākumos tiek iekļauts seo stratēģija un audits, turpretim, mājas lapas izveide jau ir citu darbinieku uzdevums. Patlaban pastāv ne viena vien reklāmas aģentūra, kura spēj piedāvāt apjomīgu pakalpojumu daudzveidību, piedāvājot pat nopelnīt uz informatīvām vietnēm, kurās var tikt pielietota, piemēram, google reklāma. Tādēļ šajā vietā nebūs ekonomijas jautājums, ir jāatrod tā digitālā mārketinga aģentūra, kas ir jau sevi parādījusies kā arī kuras projekti jau veiksmīgi strādā tirgū. Līdz ar to svarīgākais būtu jāatceras, ka mārketinga pakalpojumi ne visu laiku iekļauj sevī pat lapas optimizāciju, līdz ar to jāpēta pats digitālais mārketings un tanī strādājošie speciālisti.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *