Kolagēns matiem un muskuļiem

Ja Jūs esiet pareizas ēšanas noteikumu piekritējs, tad droši vien esiet pamanījuši, cik ļoti uztura bagātinātāji kļūst populāri, it īpaši pats kolagēns. Kas īsti tad ir kolagēns? Tas ir izplatītākais olbaltums cilvēka organismā, kas tad veicina kaulu, ādas, locītavu, skrimšļu, nagu un arī audu tvirtumu un elastību. Viennozīmīgi tas būs saistošo audu pamats un vēl rada vienu trešdaļu cilvēka organisma olbaltumvielu un apmēram astoņdesmit procentu no sausās ādas masas. Vairāku faktoru rezultātā, piem., vecums kā arī liela fiziska slodze var šīdināt dabisko kolagēnu. Pie tam kolagēna izsīkums, kas būtu zarnu sastāvdaļa, var izraisīt gremošanas problēmas. Tāpēc visbiežāk cilvēkus pievilina kolagēna pulveris vai, piemēram, dzeramais kolagēns, mēģinot tādā veidā uzturēt savu veselīgu organismu.

Uzzini vairāk – https://kolagens.lv/pages/atteikuma-tiesibas

Kolagēns locītavām vai ādai, kā tad atšķirt veidus?

Kāda veida eksistē kolagēna varianti? Ir daudz kolagēna tipu, bet pieci tiek skaitīti par visizplatītākajiem. Piecas visbiežāk sastopamās šķirnes iekļauj I, II, III, IV, V tipa kolagēnu. Šie kolagēna tipi ir absolūti neaizstājama ķermeņa daļa. 1. tipa pats kolagēns ir visplašākais olbaltums, kas tad ir mūsos. Viennozīmīgi tas palīdz veidot ādu, kaulus, cīpslas, radzenes, asinsvadu sienas un pārējos saistaudus. Ja Jums vajadzīgs kolagēns ādai, tad pirmais tips būtu labākā alternatīva. Kāda tad varianta uztura bagātinātājs – kolagēns tiks uzskatīts par visvieglāk absorbējamo? Tad tas ir zivs vai jūras kolagēns. Ja mums nepieciešams kolagēns locītavām, tas tomēr ir 2. tips, kurš jau ir svarīgākais skrimšļu kolagēns. Tie uztura bagātinātāji, kas satur vistas kolagēnu, piem., vistas kaulu kolagēna pulveris, jau ir svarīgākais II tipa kolagēna avots. Trešais tips ir fibrilārais dabiskais kolagēns un būtu pamata mūsu ādas un iekšejo orgānu sastāvdaļa, kas tiks uziets tajās pašās vietās, kur pirmais tips. V. tipa kolagēns būs nozīmīgs grūtniecēm placentas veidošanā. Galvenais ir zināt, vai arī priekš Jums nepieciešams kolagēns kauliem vai varbūt muskuļiem un atrast savu piemēroto veidu.

Dzeramais kolagēns – kādā veidā uziet pārdevēju un atlasīt labāko veidu?

Šodienas pasaulē jebko varētu nopirkt onlainā, arīdzen uztura bagātinātāji ir milzīgā dažādībā. Kā gan atrast īsto un cik salīdzinoši daudz pielietot, kad pasūtat online vidē. Nav būtiski, vai jau Jums vajadzīgs kolagēns matiem, nagiem vai pat kolagēns kauliem, būtiski tomēr ir izprast, kāds ir vēlamais rezultāts. Profilaktiskos mērķos kolagēna lietošana ir pietiekama arī ar pieciem gramiem, taču ādas novecošanās vai, piemēram, locītavu bojājumu gadījumā, var pielietot 10 g dienā. Organisma ikdienas vajadzība būtu II tipa olbaltums 40 mg. Vidēji kurss iet 3 mēnešus. Pat, ja nepieciešams kolagēns matiem, nozīmīga tomēr ir molekulmasa kompanentiem. Pievērsiet pastiprinātu uzmanību uz vitamīniem. Jo bez šaubām kolagēna uzsūkšanās nemaz nav iespējama bez dažādiem mikroelementiem un arī bez vitamīniem, tāpēc tad ir vēlams, tomēr, lai tie uztura bagātinātāji saturētu visas nepieciešamās vielas, sevišķi C vitamīnu. Kad nepieciešams kolagēns, pirkt to var gan interneta veikalā, gan arī aptiekā uz vietas. Taču bez šaubām onlainā jau ir vienkāršāk, taču uzmanīgi mēģiniet noskaidrot ko vairāk konkrēti par firmu arī gadījumā, kad vajadzīgs vēl tikai kolagēns, atsauksmes nevar neievērot un detalizēti viņas jāizpēta.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.